BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

' miss y0u damn freakin crazy '

.. i miss y0u so much !
mesti aku tngah merindui sese0rang karn .. tp,nie bkan s0rang jer ..tapi 3 0rg .. 0uwhhmay ! seksa'y klaU keyta rndu dkat 3 0rg..rsa mcm nak mati ~ tak lha nak mati k0wt.^^
aku rndu dngan kkk aku 2 0rg . ngn yg lagi s0rang tu secreT skit lha k0wt.. yg secret tu,nak kata aku rndu..tak lha sngad , aku rndu dea 'sedang-2 sajaa' !! yang 2 0rg tu , yUpp~
mmg aku rndu giler dngan d0rang..kalau lha aku dpt jumpa krang skrang nie..! mesty bes enn ?
lma sngad aku tak jmpa k0rank , (tak lma sngad k0wt,bulan 6 arytuh baru jer jmpa)
hhaaaa , tapi kira lma lha tu kan..skrang dah bulan 12..yg tu bulan 6..0uwh shit-..-
aku rndu nak menyanyi dngan d0rang lagi..hhaa , buat bising dpan rumah 0rg..maen dlam surau..mcm budak-2 jer.! hurrmm , klau stkat ckp jer buad apa en ? aku nak jmpa d0rang dpan mta .!!

0 comments: